Gamze43 Oykummmm annem lafı geldi aklıma kırkı çıksın düzelir eee cıktı anne hala aynı 6 aylık düzelir eee hala aynı😆kızım 1 yaş dan sonra bekle sen eeee 1 yasını geçti daha fena oldu bu bebe kızım en iyisi 5 yasını bekle 😆
Oykummmm Gamze43 düzelmek değilde sen bebeğine alışıyorsun ve gülümsemesiyle herşey güzelleşmeye başlıyor 😊🥰😍