Lohusalığı çok çok zor geçiren biri olarak kesinlikle geçiyor bende foruma girip acaba benim gibi olan var mı araştırırdım her yerde derdime derman arardım ama malesef ki istemesekte yaşıyoruz bu durumu yaşamayan varda çok şanslı rabbim lohusa depresyonu yaşanan tatlı yeni annelerimizin yardımcısı olsun vallahi geçiyor. Çok şükür oğlum 5 aylık oldu o günleri unutturuyor. Sadece sabredin elbet rabbim yardımcımız oluyor. Bende içimden geçenleri yazmak istedim.
hepiniz çok güzel annelersiniz 💕