Asel_sahra Nsbbndbr normal dogum yapmistm mis gbiydi hemen düzene girdim herseyim ikinci sezeryan oldu herseym tepetaklak oldu ya. Gobegimde gtmedi adet zten düzensiz 😒
Nsbbndbr Asel_sahra bende sezeryan oldum göbek kalıyor mu gerçekten ben bi umut belli gider diye bekliyordum 😞
Derindenizannesi Nsbbndbr ikizlerim tam.8 ay doldurdular ve ben daha yenu oldum bayramın ilk aksami😃 1 yıla kadar normal kabul ediyor doktor lar ve agrili olan adetim şuan çok iyi doğurmak yaradı galiba 🤔
Derindenizannesi Nsbbndbr ikizlerim tam.8 ay doldurdular ve ben daha yenu oldum bayramın ilk aksami😃 1 yıla kadar normal kabul ediyor doktor lar ve agrili olan adetim şuan çok iyi doğurmak yaradı galiba 🤔
Zeynp- 11.aydan bildiriyorum hala olmadım şişkinlik sıkıntı bunaltı terleme boş bi kaşık agrısı var bende sezaryen olmuştım 😭😭😭😭
Dlkkydlntpl 8 Ay oldu hala olmadım emziriyorum 1 yılı geçerse doğum kontrol hapı veririz demişler bazı arkadaşlarıma drlar nekadar dıpru bilemiyorum
arabeskanne Nsbbndbr evet hele ki etraftan tekrar mi hamilesin şöyle böyle deniyor sinir oluyorum birde şişkinlik var karnimda
Yasemin38 Nsbbndbr normal durumunuz bünyeden bünyeye fark oluyor doğumdan sonra ilk adet. Ben 3 ay sonra oldum