Nsbbndbr Merhabalar doğum sonra kaçıncı ayda regl oldunuz veya benim gibi hala olmayan var mı 4. Ayımız bitti
Deletedmom27337 Nsbbndbr arkadaşım 1 yıl olmamıştı ne güzel 😍 kişiden kişiye değişiyor. Hemen olmaya başlayanda var. Birkaç ay sonra, 6 ay sonra falan olanda var :)
iki_tospik_annesiii Nsbbndbr 1 yıla kadar normal karşılanıyor bu durum cnm bende 6 ay 25 günlüktü oldum
Asel_sahra Bn 40 tan sonra leke tarzinda 4 gun falan oldum . 15 gun snra yani smdi yine leke seklinde iki gun kesildi durdu ne anlamadm doktora gtmelimiyim acaba
Nsbbndbr Asel_sahra bende düşünüyorum gitsem mi diye kaşık agrıları oluyor ama başka hiçbirsey olmuyor
Asel_sahra Nsbbndbr normal dogum yapmistm mis gbiydi hemen düzene girdim herseyim ikinci sezeryan oldu herseym tepetaklak oldu ya. Gobegimde gtmedi adet zten düzensiz 😒
arabeskanne Nsbbndbr evet hele ki etraftan tekrar mi hamilesin şöyle böyle deniyor sinir oluyorum birde şişkinlik var karnimda