Minnaktospik dış etkenlerle ortaya çıktı sanırım. Biraz zor zamanlar geçirdim bir de üstüne hamilelik ve doğumda zor geçince ben de iyice öfke problemine dönüştü hepsi. Hatta destek almaya karar verdiğimde artık sıkıntıdan nefes alamayacak duruma gelmiştim, içimde bir şeyler o kadar bunaltıyordu ki beni :( ve kızıma karşı çok öfkeleniyordum artık bunlar çok etkili oldu bu kararı almamda. Şuan iyi ki başlamışım diyorum. Antidepresanlarla ilgili de kullanmaya başlamadan önce internette araştırdığımda birçok kötü yorumla karşılaştım aslında ama tamamen doktoruma güvendim ve bana çok iyi geldi en azından eskisi kadar mutsuz ve sinirli geçmiyor günlerim :) yani bunu da fiziki bir hastalık gibi kabul etmeliyiz bence hastalandığımızda nasıl ilaç kullanıyorsak böyle ruhsal hastalıklarda da duygu durumunu kontrol edebilmek için bazen ilaçla tedavi gerekebiliyor maalesef. Umarım siz de bir an önce kurtulursunuz bu derdinizden 🤲🏻 Allah yardımcınız olsun 🌸