Ysmnmrt0 Minnaktospik ya ben her şeye sinirlenmiyorum ama bir şeye sinirlendiğim zaman deliriyorum gerçekten en sonunda karakolluk oluyoruz sonra pişman oluyorum hep sakin olcam diyorum ama yok. Sinirlendiğim zaman gözüm hiç bir şey görmüyor her yer kırık dökük oluyor özellikle sözlerim çok kırıcı oluyor eşim de istemeyerek yaptığımın farkında ben de psikiyatri düşünüyorum bebeğime asla kızmıyorum ama ya kızarsam diye korkuyorum o yüzden bir an önce çözüm bulmam lazım doktorla görüşcem
Minnaktospik Belinaymuhammadi bilmiyorum 🥺 sanirim psikolojik destek almak lazım Online veriyolar mi acaba 🙄
MasalsMommy EmineYilmaz Yaklaşık 4 sene taş işinde çalışıp işin içinde olduğumdan, gerçekten etkisi ve yararı var taşların emin olun. Ama bilinçli kullanmak gerekiyor ilaç misali☺️
Minnaktospik MasalsMommy peki hangi dogal tas bize ilac olur ☺ biraz bahsedebilir misiniz? Yani kolye bileklik gibi mi olmasi lazim ?
EmineYilmaz MasalsMommy ya bilemedim ki mesela kızıma kehribar aldı eşimde çok inanıyor . Ama dişten öyle çekti ki kızım anlatılmaz yaşanır yani. Gram etkisini görmedim. Bugün çıkardım çocuğun boynundan . Geldi yine taktı😂
Minnaktospik Ysmnmrt0 ben herseye sinirleniyorum.iste luzumlu luzumsuz 😬 hep benim istedigim olsun diyorum esim 7 de gelecem dediyse 10 gece gelirse sinirleniyorum, ne pisiriyim.diye sorunca cevap vermezse sinirleniyorum boyle sacma sapan seylere yani
MasalsMommy Minnaktospik Rosa Quartz, Ametist kullanabilirsiniz sakinlik için. Ama eğer tiroid türü bir rahatsızlığınız varsa ametist kullanmayın☺️
Minnaktospik MasalsMommy hic bir rahatsizligim yok sukur 😅 kan degerlerim cok yuksek acaba ondan mi 🤔 arastirip guvenli bir yerden alip deneyecegim
OzgeOzkan MasalsMommy uzun zaman önce aldığım bir ametist taşı vardı. Şimdi bulup taksam sorun olur mu ? Birşey farkediyor mu
MasalsMommy EmineYilmaz Ya hiçbir şey yapmasa nazarı kötü enerjiyi çeker çocuğa gelen. Bırak kalsın boynunda. Ben de kullanıyorum kızıma, salyaya falan da çok faydası var. Benim kızım hiç salya akıtmadı ve kehribar sayesinde olduğunu düşünüyorum 😌
2lokum_moms Minnaktospik bende öyleyim malesef ya ben insanları çok kırmıyoru ama eşyalardan çıkarıyorum hıncımı kırıyorum ne varsa evde 😔
Minnaktospik 2lokum_moms oglum o sinir harplerime denk geldi bir kac kez simdi kendi sinirlenince biryerlere vuruyor benim gibi cok üzülüyorum 😔
EmineYilmaz MasalsMommy yaaa aslında biliyo musun benim kızımda hiç akıtmadı acaba ondan mı. Mesela minik kuzenimin üstü sırıl sıklam olurdu salyadan. Ben bir kere bile önlük takmadım salya için hiç olmadı çünkü
Serapltekin Minnaktospik psikiyatri desteği aldım 6 sene baktım ilaçlar beni etkiliyor. Sosyal hayatım hiç olmuyrdu arkadaşlarla buluşma vs. Simdikse başa çıkmaya çalışıyorum dişlerimi sikarak. Kendi kendime cikartiyotum sınırı bir tavsiye varsa bende alabilirim🤭🤭
MasalsMommy Minnaktospik İnstagramdan Belgin dal sayfasına bak kuzum. Güvenle alışveriş yapabilirsin. Belgin hanım hem eski patronum hem de çok sevdiğim bir ablam olur. Gönül rahatlığıyla alışveriş yapıp istediğini sorabilirsin. Ama profilde yazan numarayı aramanı tavsiye ederim🙏🏼
Contesmadame Minnaktospik bence bu konuda profesyonel destek almak sizin için daha kalıcı bir çözüm olacaktır. Kendimden biliyorum son zamanlarda çok fazla öfke problemi yaşıyorum ve destek almaya başladım bu konuyla ilgili ve ilaç da kullanıyorum doktor önerisiyle tabi ki. İnanın çok iyi geliyor ve şuan çok daha iyi hissediyorum tabi ki bu uzun bir süreç ve daha tamamen kurtulamadım ama bence bunu kendiniz ve aileniz için siz de yapmalısınız :)
Minnaktospik Contesmadame cok haklisiniz kendim basa cikamiyorum cunki du durumla. Peki sizin de hep varmiydi bu probleminiz yoksa sonradan dis etkenlerden kaynakli mi cikti ortaya?