melegim26 Prensesannesi38 i ay 20 günlügüz disimiz çıkmadı 😀 18 aya kadar normalmiş zaten dis bir gelişim belirtisi degil biraz da genetik ben ilk dişimi 15 aylıkken çıkarmışım mesela benim kız bana çekmiş sanırım ama insan bekliyor yani😀
Buse0 Ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi bence 8 aylık 3. Dişimiz patladı bugun ama ne emekleme var ne yürüme bir yer gelişiyor bir yer kalıyor 😂😂