Serapltekin Saglikci Benim kardesiminkinide çöpe atmışlar 15 yaşına kadar çöp gibi kokardı durmadan karıştırıp dururdu sonradan çok şükür değişti 🙏😅 kardeşim demeye korkardım.
Serapltekin surass en iyisi cami hastene gibi yerler araştırmak lazım bizim mahallede eskiden pavyon varmış biz taşınmadan yıkılmış kuran kursu yapılmıştı oraya gömülen göbek bağlarını çok merak ediyorum 😅 ne oldular diye🤭
Cancansmom surass Almanyada yaşıyorum,burda da çok iyi üniversiteler var,buraya gömerim. Hem harvarda gömersem uzak kalırız çocuğumla😅
Serapltekin surass 😅 Bir gün giderseem oralara bakacgim ne olmuşlar🤭 en iyisi sen kontrole filan götürürken al 5 dk da gomerdim bı yere
Elizya17 surass çok sevdiğim bi profesör hocamın kalemine bağlayıp rektörlük binasının bahçesine gömdük😍
Cihangiriinannesii surass Hiç bir yere gömmedik neden gömelim. Evde ileride ona göstermek için yaptığım bir hatıra kutusu var onda saklıyorum
Cihangiriinannesii Saglikci keşke biraz araştırsaydınız atmadan önce. İnsan vücuduna ait olan şeyleri atmak yerine ayak basılmayan bir toprağa gömmek daha iyidir dinen
surass Cihangiriinannesii ben bu konuda araştırma yaptım. Fetva sitesinde gömülmeye müsait bi zaman yoksa bi Bez parçasına sarılıp atılabileceği yazıyo
Saglikci Cihangiriinannesii Merak etmeyin araştırdım dinen böyle bir şey yok. Gömülme amacı kedi köpek yemesin diye. Bez parçasına koyup poşetle beraber atılırsa sıkıntı yok. Özellikle de bilerek okul hastane vs bahçesine gömmek batıl inanç hatta. O zaman hastanedeki ufak tefek deri parçalarını veya ameliyat parçalarını da alın gömün. Doğumda plasentanızı tıbbi atık çöpüne attıklarını biliyor muydunuz 😅
Cihangiriinannesii surass Bilemiyorum öyle bile olsa atmak bana uygun gelmiyor açıkcası 🤷Etrafımda gömebileceğim temiz ayak basılmayan bir toprak yok bu yüzden bende hem hatıra olması için hemde bu sebeple saklıyorum