Dlkgl 12.ayın sonunda desteksiz gidip gelmeye basladı o kadar cabuk olduki dogum gününde yürüyemiyodu anmecim bakıyor gün içinde o da cok ihtimam gösteriyor düşmesin diye neyse esnek çalışma boş günlerde denemeler yaptık düştü kalktı oyuncaklar koydum falan şimdi cadım eşikleri geçip gidiyor.18.aya kadar normalmiş yürümemesi vakti vardır