zepbjk 2minikannesii3 daha çok kişiye uygulandı ve yan etki reaksiyon olarak bi tık diğerlerinden daha sağlam diye. Yoksa zaten hiçbirinde çalışılmış bir denek grubu yok
ozgekzy 2minikannesii3 ben olmayın demiyorum ben olmadım ama aşıyı emzirirken olan bi sürü kişi var bi sorun da yaşayan yok bildiğim kadarıyla sadece yeterli çalışma olmadığı için deneme yanılma şeklinde ilerliyor
ozgekzy 2minikannesii3 şimdi ücretsiz izinde olduğum için güncel gelişmeleri takip edemiyorum açıkçası bi bilgim yok o aşı hakkında ama bildiğim kadarıyla piyasadaki tüm aşılar aciliyetten dolayı gerekli tüm çalışmalardan geçmeden piyasaya sürüldü
ozgekzy paradise hayır olmadım tekrar ne zaman sıra gelir bilmiyorum aşı olmayarak sıram geçmiş oldu çünkü