2minikannesii3 merhaba benim de aşı ile ilgili endişem vardı, çocuk doktorumuz her iki aşıyı da olabileceğimi söyledi, kız kardeşim doktor ona danıştığımda da başta emziren anneler ile ilgili bir çalışma olmadığını ama artık bir zarar olmadığına ilişkin yayın bulunduğunu bebeğe antikor geçtiğini bir problem olmayacağını belirtti. Ben ve emziren birkaç arkadaşım bunlara güvenerek Biontech olduk.