Duygucukk Duygucukk anne sütü alıyor akşamları da mama ve kaşık mamasını karıstıryorz ona rağmen rahat yapıyor. Zeytınyagı ve tereyağı bol kullanın
Ysmnar Duygucukk tesekkür ederim daha tadımlara yeni başladım zeytinyağ kullanıyorum ama kahvaltılardada dediğiniz gibi yapacağım
Mircet Ysmnar kuru üzüm kuru kayısı kuru incir kaynatıp suyunu vermiştim armut vermiştim benim kızımda ek gıdayla birlikte kabız oldu
Ysmnar Nuryalcndag çok zo rmuş bu süreç bizim gittimiz doktor çorba gibi sulu olsun blender geçir dedi ben onu dinlemedim çatalla ezip suyla açtım acaba anne sütünden sobra çok katımı geldi
Nuryalcndag Ysmnar bende öyle düşündüm açıkçası başka birşey de gelmiyor akla çocuk katıla katılayapti kakasını korktum çatlak felan olma ihtimali geliyor aklıma popoda.
RumeysaH Ysmnar doktorumuz ek gıdaya başladığında kabız oluyor ise bebek ek gıdaya hazır değil demişti. Bir müddet kesin anne sütü alsın. Sonra yoğurt vs verin. Hatta yoğurdunu probiyotik maya ile mayalayın
Ysmnar RumeysaH aynı gün demirede başladık oda kabız yapabiliyormuş oyuzden emin olamıyorum su veriyormusunuz siz veriyorsanı nasıl ne miktarda acaba
Yarim_Kilo_Kiyma Ysmnar 4 gün çok normal, hemen panik yapmayın. Sürekli olarakta zeytinyağı vermeyi doğru bulmuyorum. Önce güzel bir yağ ile masaj yapın derim, sonrada duş emin olun yapar. Benşm oğlum 7 gün yapmadı hemen baktık kabız, babası hemen masaj yapar
Yarim_Kilo_Kiyma Ysmnar Doğru masaj ile mutlaka yapacaktır. Masahı uzun tutun derim. Kendimizden biliyorum, yeri geldi eşim 1 saat sadece masaj yaptı. Emin olun etki ediyor