Ysmnar o kaka yüzünden ek gıdaya geçemedim 1 aydır yediriyorum guzel de yiyor cocuk ama bu sefer de kaka yapmalar zulüm oluyor,yaptığı kaka ne kadar güzel ne kabız ne ishal ama resmen acile gidecektim o ne neden çıkaramıyor anlamiyorum,anne sütü kakasindan sonra o zormu geliyor bende anlamadım bilen yaşayan varsa bana da desin valla ya