saripapatya_ bende sizin gibi düşünüp sütüm yetmiyor diyr acaba mamamı versem demiştim. Doktorum kızmıştı sen emzirdikve sütün gelecek böyle düşünürsen sütün gider mamayi dusunmeden emzir demişti. Gercektende ne zaman öyle mati aklımdan çıkardım
ozaman sütüm çoğaldı sadece emzirerek. Suan 4.5 aylık hic mama vermedim gayatte doyuyor.
Ayrica seb saginca 50 çıkıyor ama o emince daha çok geliyor