saripapatya_ Bebeğinizin beslenme seklini doktorunuzdan saklamayin ona göre gelisim takibi yapacak. Sadece anne sütüyle ne kadar kilo aldigina bakacakmis benim anladığım, bir de sütünüz artsin diye oneride bulunmuş bir nevi ama su an yapacak bişey yok artik. Sizin tercihiniz bu yonde biraz etraf baskısı, biraz da evham sanirim mamayla devam etmissiniz. Aslında bebeğiniz küçük sık sık emzirerek sütünüz artar. Yemek içmek etkilemiyor, önemli olan bebeğin emmesi. Sağımı kıstas almayin asla bir bebeğin emdiği miktarı göstermez. Bebeğiniz mamaya alıştığı icin de memeyi reddediyor biraz. Sakin zamanlarinda deneyin memeyle yatıp, memeyle kalkin sütünüz artar. Ha olmuyorsa da yapacak bişey yok mama icen de büyüyor, süt içen de önemli olan sağlık ☺️