Gizemm1 ben 101 den almıştım güzel orta halli fakat ön tepsisi çok küçük bir şey koyamıyosun vakumlu tabak sığmıyor bir kitap bile koyup bakamıyosn ve kızım canavarlaştığı için içinde sağa sola çok yaylanıyor tavsiyem daha sağlam bir şey almanız evet hantal ve biraz pahalılar fakat rahat edersiniz hafif ve uygun bir şey derseniz ikea antilop öneririm