Doga_sever çok teşekkür ederim verdiğini bilgi ve örnek için. İçimi rahatlattınız. Az önce ben de bir yazı okudum. 3 yaşına kadar bu şekilde davranması çok normalmiş. Bir de şöyle yazmışlar;
Gerçek cömertlik, sahip olmayı öğrenip, paylaşma konusunda kendini rahat hissedene kadar mümkün olmayacaktır.
Zaman zaman oyun arkadaşları ile paylaşımlarda bulunabilir ama önünüzdeki bir yıl içinde paylaşma kavramını tam olarak anlayamayabilir.
Bu dönemde, çocuğunuzu paylaşmaya teşvik edip, vermenin de önemini öğrenmesini sağlayabilirsiniz.