yms MelisMom1105 bn ıkı kere sezeryan oldum dıkısım hıc yok yapıstrma sonda varmıs bı dugum oda ıp kendı erıyor ıkısındede dıkıs aldırmadm
Elfydr MelisMom1105 bandaji hastanede çıkarıp dikislerin üzerine su geçirmez bandaj görevini gören sprey birsey sıktılar. Dus aldıkça eridi gitti.
2kezanneoldu MelisMom1105 hiç takmadım 2 kez sezeryan oldum 1.de estetik tıkış yapıldı.. 2.de yapıştırma yaptılar dikiş yoktu
Arasefeninannesi MelisMom1105 çıkartma ben çıkartmamıştım suyla temas ettirmedi doktorum 10 gün sonra kendi çıkarttı