Furug
ben kemik suyunu kışın sobanın üstünde pişirdim. Buzdolabı poşetlerine azar miktarda koyup buzlukta saklıyorum. Eti de yemeklerde pişirip tiftikleyip veriyorum. Organik tavuğu da adanadayım annem gilin ordan alıyorum. Ben düdüklüden korktuğum için sağolsun annem pişirip veriyor. Bende bir iki parça tavuğu ve az suyunu mika kaselere koyup buzlukta saklıyorum. Yemeğin içinde kullanıyorum. Sade kendisini verdiğimde bebeğime ağır geldiği için kusuyor