Minik_Hanim Furug ay furug bacim nasilsin, postu kim acmis simdi dikkat ettim. Gecen gun actigin post hala aklimda, daha iyi mi keyfin sagligin ?
Minik_Hanim Furug amaaan iyi demek aliskanlik olmus iyi diyelim iyi olsun. Sagligimiz cok sukur yerinde de umudum kalmadi artık. Bu lanetin bitip duzluge çıkacağımıza inanmiyorum artık😑
Mayisannesi34 Furug İstanbul da kayınvalidemin yeğeni satıyor. Biz bir kaç defa ondan almıştık. Gelip giden olmayınca bayadır almadık 😊
limonlukarpuzzz Furug memlekete gidersem aliyorum 4-5 tane organik tavuk ama gidemezsem hindi yediriyorum. Doktorumuz marketlerde satilan tavuklardan verme ne olduğu belli değil ama hindi yedirebilirsin onda oynama yapamiyorlar fazda denisti bende tavugum bitince hindi yediriyorum
Vanilya Furug Tavuk çok fazla vermiyorum. Köy tavuğu alıyorum bir amcadan. Köyden getiriyor çiftliği var. Onlar sağolsun. Sütü yumurtayı her şeyi getiriyor bana. Yaz için çok az tavuk suyu yapıcam koyucaz. Sonra ilik suyu.Yazın çok ağır alır diye az az vericem
Furug Yesimeliz84 baktim da ilik suyu da varmis orvitalin ordan alirim iligide,kemik suyunu da ..kullandiniz mi?
Yesimeliz84 Furug kullanmadim ama guvenilir olduguna eminim cunki tavuklar asiri lezzetli suyu sapsari cikiyor bizde yiyoruz digerlerine tavuk denmez
defnesmomm Furug evet, ilik suyu ve dondurulmuş köftelerini kullandım. Bu firmanın üreticilerini tanıyorum. Ortival’de değil ama bu firmanın bağlı olduğu şirkette staj yaptım. Güvenebilirsiniz 🥰 Türkiye’nin dev firmalarına (BİM, Ülker gibi) üretim yapıyorlar.
Furug defnesmomm yaaa bir sey soracagim bu ilik sularini actiktn sonra 3gunde tuketin diyor ha buzluga atsak buz posetine koyup bozulmaz degil mi? 3gun icinde tuketmemiz zor cunku bir de alip alip buzluga atsam 🙄