SmyRa_ Seda19 Benim doktorum söyledi zaten üzerinde de yazıyor -8 derecede dolapta muhafaza edilmesi gerektiği.
Seda19 Cnnsmy bizde bugün 3.ay kontrolüne gittik doktor biogaiayı ve gaz damlasını bırakın kullanmayın sadece Demir damlasını kullanın dedi , ama başka bir doktor da 6 aya hatta 1 yaşa kadar kullandırıyor nasıl oluyor bu iş anlamadım 😕
Gizemaltrn Hayris nurse harveys ile birlikte kullanmaya başladık dün 9 da verdim sizce saat kaçta vereyim sabah kaktı 7de gazini o zmn çıkarttı gece rahattı çok sukur
Hayris Gizemaltrn biraz geç oldu yeni gördüm ama sabah 9 ikindi 3 akşam 9 aralıklarında verebilirsiniz doktorumuz bize o şekilde verdirtmişti