Deletedmom62626 Arkadaşlar annem almıştı daha önce 1000 TL soylediginizden nasıl yararlanılıyor acaba bilgi verir misiniz? Başvuru yapayim
iki_prens_annesi Deletedmom62626 daha once alanlr aliyo arada hesaplra kontrol edin veya ptt kurum odemelri diye e dewltten aratin orada yatmissa cekebilr annen cnm
Serrakus Tudaa benim Ziraat hesaba yattı ama hala “ ödemeniz hazır” yazıyor bu aklımı karıştırdı benim. Bebeğim de küçük gidip sorgulatamadım
iki_prens_annesi neslihan-87 daha once baswuru yapanlr alan olmadi yani bn gormedm genelde 1. 2. defa alanlar 3. Aliyo
mirayilknurtolga Peri_lendin merhaba, bizde başvuru yapmıştık ama nereden kontrol edebiliriz. Geçen gün başvurunuz kontrol ediliyor diye çıkıyordu şimdi başvuru ekranı açılıyor tekrar. Kabul edilmemiş mi oluyor acaba? Serrakus Selinalarissa
Serrakus mirayilknurtolga sosyal yardım kısmından ya da PTT kurum ödemeleri kısmından bı kontrol edin belki yazar oralarda
Serrakus Esra76 bende öyle diyorum 😄 3 kez basvuru yapmışım acaba onlardan biri mi çıktı yine diyorum kendi kendime
Nurr89 Serrakus Benimde hâlâ aynisini yazıyor hesaba yatmıştı ayın 5inde şuan hâlâ ödemeniz hazırdır yazıyor
Nurr89 Serrakus Pttden çekebilirsiniz yazıyor.. parayı almadan önce hesaba yatcak yazıyordu 5inde yattı ..
Serrakus Nurr89 bugün birkaç kişiye sordum çevremde alan onlar PTT den gidip almışlar ve onlarda ödemeniz çekildi yazıyor. Sonra da diyorum saçmalama devlet yaş yere yatmaz sisteme düşmemiştir sonra tekrar beynimin içinde bir ses ya yatmışsa tekrardan🤣