Hayırlı günler güzel anneler 🌺 1100 lira yardımdan yararlanıp hesabına yatan anneler benim E devlette sosyal yardım bilgilerinde ödemeniz hazırdır yazıyor hala. Bu farklı bir şey mi? Yatanlar rica etsem bakabilir mi acaba? Birde bu yatıran kurum vs bir şey yazıyor mu o bilgilerin içinde