mom073 https://www.bosch-home.com.tr/urun-listesi/buzdolaplari-derin-dondurucular/buzdolaplari/alttan-donduruculu-buzdolaplari/KGN56VWF0N
Bu modeli kullanıyorum ben. İlk başlarda bana problem çıkarttı. Nedenini çözemediğimiz bir şekilde yeteri kadar soğutmuyordu, teknik servis bir iki ayarı yapmamızı söyledi telefondan, öyle düzelttik. 4 yıldır bizimle, memnunum, inox olanı da mevcut
Şuan farkettim de enerji verimi sınıfı F yazıyor, eşimle konuşsam iyi olucak 🙄
Tekrar düzenleyeyim cevabımı, boşver kız alma bunu, tavsiye etmeme cevabı olsun bu, F ne yaa ahhaha