mom073 Öneri değil ama ben de Arçelik çift kapılı asla önermem diyecektim ki sizin de arcelikmiş. Aşırı pişman oldum aldığıma ama daha yeni olduğu için de değiştirmeye kıyamıyorum. Annemin de aynı buzdolabından, yakın zamanlarda almıştık. O da memnun değil maalesef.