Yusufefem ben sürekli çıkarıyorum canım sakin yerlerde yürüyorum oda arabasında ağlamıyor. Hele otomobile bindiği zaman keyfine diyecek yok. Arkaya puseti kemerle sabitliyorum her yeri geziyoruz onunla. (Kimseyle görüşmeden tabi sadece arabayla turlamaktan bahsediyorum malum covid)