Yusufefem Bebeğim 2 aylık olacak dışarı çıkarmaya korkuyorum bir türlü cesaretlenemedim çok ağlar bağırırsa diye 🤔 çıkaranlardan örnek alayım 😇
Dilek00 Yusufefem kızım2,5 aylık her gun cıkıyoruz emzirip cıkartıyorum uyuyor 1 saat yürüyorum geliyoruz:)
Cheddar Yusufefem açık hava iyi gelecektir. Ağlarsa kucağınıza alıp sakinleştirirsiniz zaten hareket eden araba uyutur onu. Karnı tok olsun altı temiz olsun mutlaka 😊
Kader51 Yusufefem yarin hastane kontrolum var benim mecbur cikarticam hic isdemiom pandrmide goturmayi ama 15 gunluk olcak yarin
Yusufefem Cheddar deniyorum ama fazla huysuzlanıyor. Elim ayağıma dolaşıyor hala ağladığında ondan panik oluyorum dışarda ağlarsa diye
Defneninannesie Kader51 Pusetının ustunu ortersınıx korkmayın kucukken öyle yapıyordm ama artık tutup cekip atıyor 13 aylıgıx 🤣
Meltemli Yusufefem 2 buçuk aylık olduk 40 indan sonra çok soğuk olmadıkça hep çıktık tam tersi evde ki ağlama krizlerine bebek arabası çok iyi geliyor uyumuyo bizimki ama sesi soluğu da çıkmadan etrafı izler hep 😄
Merveyagmur Karnını doyurup gazını da alıp çıkardım bi aylıktan itibaren. Genelde sling le çıkardım. Son zamanlarda da bebek arabasıyla çıkarıyorum. Uzaksa da pusetine koyup arabayla götürüyorum😊
hunilimomm Yusufefem karnı tok altı temiz olunca durur merak etmeyin aksine temiz havayı daha çok seviyorlar 😂 benim 2 yaşında kızım eve girmek istemiyor 😂
Keskeuyusamm Önce yakın yerlere git mesela evin önünde git gel ağlarsa kucağına alır sakinleştirirsin eve dönersiniz öyle öyle alıştı benim kızım şimdi etrafına bakınır uykusu gelince de arabada uyur
03032020 Yusufefem 2.5 aylık bebeğim her gün çıkarıyorum. Kanguru kullanıyorum ve dolaşırken uyuyor zaten 😊açık hava çok iyi geliyor bebişlere
leynanin_pembemantosuu Yusufefem he anladım genelde bebişler açık havayı seviyorlar arabanın sallanmasını seviyorlar yanınıza sevdiği bi oyuncağı alıp çıkartırsanız bence ağlamaz hem açık hava rahatlatır yorar bebeişleri sonra daha rahat uyurlar
Kader51 Yusufefem insallah tek basima gidicem bjde cok korkuyorum hastane tam virusun ici ama baska carem yok
Nefes1490 Yusufefem valla benmde 2 aylık 3 gundr çıkarıyorm çocuk hava aliyo iyide oldu bnmde çok agliyo ama ne yapaym cock soncta aglick
Meltemli Yusufefem hiç korkmayın yürüyüş açık hava hem bebeğe iyi geliyor hem sizde yürüyüş yapmış oluyorsunuz insan evde dura dura bunaliyor. Bebeğiniz de çok sever bence dışardaki sesler güneş ışık hep bakınıyor bizimki önüne örtü koyayım dedim hatta o zaman ağlıyor örtüyü çıkartınca susup izliyor 😀
Yusufefem Meltemli evet benim içinde çok iyi olacak o cesaret gelemedi bir türlü bana kafamdan ağlarsa ne yaparım sorusu gitmiyor 😁