Aysenurrt anlıyorum ama bebeklerimizin sağlıkları korkumuzdan çok daha önemli benim kızım 4 aylık, doğduğundan beri kaç kere kan verdik bilmiyorum anne bebek kan uyuşmazlığından dolayı sarılık oldu evet insan canı yansın istemiyor ama bebeklerimizin tedavisi için buna dayanmak zorundayız 🌸 daha fazla gecikmeyin doktora mutlaka götürün bebeğinizi