Aysenurrt oğlum iki aylık bizde de oldu ne yaptıysak geçmedi sudocrem kullandım hametan kullandım başka pişik kremleri ama olmadı en son doktor a götürdük bepantol krem kullan dedi ve çok şükür geçti bence sende sene canım bizim pisikte baya kötüydü kanıyordu artık onunla geçti.