Deletedmom_9857 aşıların 3. Fazının sonuçlanması 5 yıl sürüyor. Firmalar bile risk almıyor. Kağıt imzalıyorsunuz. Karşıt görüş bilgiler aktaran doktorlarımızda var. Keşke onları da dinleseniz. Dışarda korona var diye maske taktırıyorlar biZe. CDc ( Abd hastalık kontrol merkezi) korona havadan bulaşıyor derken şuan bu oranı %1e çekti. Sıtma ilacı kullandırdılar bu halka avuç avuç. Ne oldu 1 sene sonra yasaklandı. Bu ilaçtan zarar görenler olmadı mı sizce. Kaldı ki benim arka komşunun annesi aşıdan sonra organları iflas etti. Günah değil mi kadıncağıza. Benim önerim korku pompalayanları bırakın. Güzel güzel oksijenizi alın. Sağlıklı beslenin. D vit c vit bunları eksik etmeyin. Sağlıkla kalın. Lütfen karşıt görüş savunan uzmanları da dinleyin. Aklınıza yatar yatmaz isterseniz olun elbet aşınızı. 😊