Babybloom evet var zıt olduklarımız. Ama acı olan şu ki, o zıt olanların çoğunun ettiği hipokrat yemininin havada kaldığını ,hastanın menfaatinin çok az düşünüldüğünü gördükçe üzülüyoruz. Olan halka oluyor.
Halbuki bir hekim için en önemli şart “ önce zarar verme” dir. Bunun bilincinde olan arkadaşlar çok az.