Minikoalamm hayır uymadım çünkü çalışmam gerkeiyordu ama mesela annem babam aşı olana kadar ve aşı olduktan sonra da evinde durdu çünkü onları korumamız gerkeiyordu. Ben yazıyorum ama siz pek anlamak istemiyorsunuz. Yaşlıların sokağa çıkmaması önce kendi sağlıkları ve sonra toplum sağlığı için. Bana virüs bulaştıracak diye bir derdim yok çünkü zaten aşısız bir sürü insanla çalışıyorum. Ayrıca aşıların nasıl çöp olduğu ile ilgili gerçek bir şeyler okumanızı tavsiye ederim. Randevu alıp herhangi bir bahane sunmaksızın gitmeyenler mi dersin, ilk dozu vurulup ikinci dozu almayanlar mı dersin.
Ve ayrıca çalışmak riske girmek zorunda olan, paraya ihtiyacı olan yaşlılarımız Bi zahmet aşısını olsaymış. (tekrar ediyorum keyfi aşı karşıtları için söylüyorum)