Cheddar Bu iki ayrı zıt düşünce ile 3. yorumda bulunmanın bir mânâsı yok gibi görünüyor. Ama geçen gün demiştin hani,kovid korkusu yüzünden depresyonlara gireceğiz,aileme hasretim,bebeğimi kapı önüne çıkaramıyorum diye heh işte kendin ile çelişiyorsun. Sanıyor musun ki toplum komple aşılanınca feraha çıkacağız. Asla.
Burada herkes ivedilikle aşılanmalı,karşıt olanlara tepkimizi gösterelim diyip sonrasında orantısız yasaklara,haksızlıklara tepki gösterince kısır döngü içine girip ancak kutuplaşır en sonunda da top yekun sıyırırız. Öncelikle covid ne? nasıl çıkarıldı? Asıl amaç ne? Bunları bilip,bir uyansak şimdi çok daha başka şeyler konuşuyor olurduk. Neyse