Pamuk_seker Ygmryldrm 7 aydir dogadan degil normali kullaniyorim ablamda 4 aydir dogadan kullanıyor memnumun pisik sızdırma yaomadi ince yapisi Külot bez ve normalinide kullandim memnunum Deneyin begenmezsenin değiştirirsini herkeste ayni olmaz
Emilya_97 leynanin_pembemantosuu Bebiş 10 kilonun üstünde 🙄 normalde 4+ kullanıyorum. 9 18 kilo arasi ama elinde taşırken, uyuturken ya-da çok oturursa poposunda küçük küçük sivilce gibi şeyler çıkıyor.
leynanin_pembemantosuu Emilya_97 anladım ozaman dediğim gibi kulandığınız bedenin 1 üst bedenini alırsınız
Ilknrysf Ygmryldrm bende kullanıyorum önceleri memnundum ama şimdilerde çişi torba gibi biriktiriyor aşağı sarkma yapıyor ve koku oluşuyor sanki.ama pişik sızma ıslaklık yapmıyor tabiki