Ygmryldrm ben de baby me kullaniyordum, internette toplu alımda daha uyguna geldiğini görünce baby turco dogadan denedim. Memnun kaldim onunla devam ediyorum, pişik, sızdırma vb sorunlar olmadı. Sadece çiş yaptigini bezini acmadan anliyorum cunku idrar kokusu geliyor, onu da doğal pamuk oluşuna bağlıyorum. baby me kremli bir bezdi, pudra gibi kokuyordu o yuzden🤷♀️