Mom0911 Haticekkbkr bende herşeyi yiyorum , ama çiğköfte yememiştim cnm😘Çiğ yapılıyor diye korkuyordum
Busyil Mom0911 doğumdan itibaren yedim. Ilk 2-3 ay az yedim şimdi 2 dürüm yiyorum 😂 bir sorun olmuyor
sevgi88 htceee98 seviyorsanız yiyin tabi içinde et bulunanlardan tercih etmezsiniz en fazla acıya da alerjiniz yoksa korkmayın. 7 yaşında kızım 3 aylık oğlum var ikisini de emzirirken deli gibi acı yedim yiyorumda. Hatta daha dün yedim afiyet olsun şimdiden
sevgi88 htceee98 hatta evde bile yapabilirsiniz antepte kıyma yoksa haşlanmış patates koyarlar içine bende kıymalıdan çok onu severim istediğiniz kadar acı eklersiniz misss
aybukemom Mom0911 yiyebilirsin 16 aylık kızım daha demin yedim hepde yerim urfalı çiğköftesiz olurmu😀
Zuhallkahraman Mom0911 bizim alerjimiz var. Olmasaydı affetmez yerdim. Ayrıca bebeğiniz büyümüş artık. Benim yerime de Bi tane yiyin lütfen 😊
kaymakliekmekkadayifi Mom0911 dogumun ertesi gunu çigkofte ve midye yemistim 9 ayin acisini cikartmak icin kokorec yemek istiyorum bide ama ona cesaret edemedim bi turlu. Bide seninki 16 aylik olmus versen o da yer cigkofteyi😂😂