Mom0911 Yedinizmi emzirirken? Bebeğe dokunurmu acaba .bir zararı varmıdır? Oğlum 16 AYLIK. 2 senedir çiğköfte yememiştim , özledim tabi😄
UraSsmom Mom0911 ben canım çektiğinde yiyorum ilk başlarda asla yemiyodum ama şuan hamileyim ve emziriyorum çok nadir canım istediği zaman yiyorum, büyümüş zaten yiyebilirsiniz abartmadan 😊
Mom0911 Mom0911 nursocum Kusannesi ikiprensannesi_gul miniktavsanim Eylusunannesiii @2bebeannesiii zarifbirhanim Gamzeburkan UraSsmom teşekkür ederim kızlar😘😘😘 Baktım , pek de acı değilmiş 🤌🏻
ikiprensannesi_gul Mom0911 benim bebeğim daha küçük dün 40 günlük oldu ben pek sevmem aslında ama yememek lazım yada acısız yemek lazım bence ama sizin bebeğiniz büyümüş biraz daha maşallah az az yiyebilirsiniz bence 😊
1anne1bebek_ Mom0911 ayyy sus bacımmm cig köfte hastasıyım oglum 4 aylık ama korkudan yiyemiyorum yanında da buz gibi ayran ööööf🤤🤤🤤
sevgi88 Mom0911 ye canım hiçbi şey olmaz benim oğlum 3 aylık hep yiyorum birde Gaziantepliyiz biz acı da yaparız
sevgi88 htceee98 seviyorsanız yiyin tabi içinde et bulunanlardan tercih etmezsiniz en fazla acıya da alerjiniz yoksa korkmayın. 7 yaşında kızım 3 aylık oğlum var ikisini de emzirirken deli gibi acı yedim yiyorumda. Hatta daha dün yedim afiyet olsun şimdiden
sevgi88 htceee98 hatta evde bile yapabilirsiniz antepte kıyma yoksa haşlanmış patates koyarlar içine bende kıymalıdan çok onu severim istediğiniz kadar acı eklersiniz misss
Mom0911 Sfk55 biz yurt dışındayız ya cnm , burda ince bulgur satılmıyor , anca Türkiye’den gelen biri varsa ordan aldırtıp , yaptırıp yiyebiliyoruz , o da senede bir kere Yani😂en son 2 sene önce Tr geldiğimde yemiştim 🥲Çok özlemişim çok
Haticekkbkr Mom0911 ciddi misiniz 😁 16 ay olmuş, oğlum bir yasinda yemedigim hiç bişey yok, 6 aylık olduğundan beri herşeyi yedim.
Mom0911 Haticekkbkr bende herşeyi yiyorum , ama çiğköfte yememiştim cnm😘Çiğ yapılıyor diye korkuyordum