ikiprensannesi_gul Reyna ay bende ya allahım internettende almak istemiyorum avm açılsa çocuklara alışveriş yapmam lazım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom0099 1 hazirana kadar niye normalleşmiyoruz? Ülkede gayet normal takılan insanlar turistler varken. İyice sinir olmaya başladım. Bıktım yasaklardan.
Minnossareannesi Reyna evet açık olacakmış 10 dan akşam 8 e kadar benim de kızımın yazlık düzgün hiç bişeyi yok gidip almam lazım hafta içi