Deletedmom0099 1 hazirana kadar kısmi, sonrasında tamamen normalleşiyoruz galiba bu sefer https://www.icisleri.gov.tr/kademeli-normallesme-tedbirleri-genelgesi
Morcivert061 Deletedmom0099 şuan sadece turistler için normalleşmeye döndük bence geçen sene olduğu gibi. Kışın yine yasak diyecekler çünkü bitmeyecek bu illet. İnşallah yanılırım ama yaşayıp görücez
Mom042 Deletedmom0099 bilgisi olan aciklayabilirmi 1 aydir ankaradayim ayasaktan once geldim evime gitmek istiyorum yinemi izin verilmeyecek gitmemize sehirler arasi nasil gidilecek
ikiprensannesi_gul Reyna ay bende ya allahım internettende almak istemiyorum avm açılsa çocuklara alışveriş yapmam lazım
Minnossareannesi Reyna evet açık olacakmış 10 dan akşam 8 e kadar benim de kızımın yazlık düzgün hiç bişeyi yok gidip almam lazım hafta içi
Henakiz Mom042 şehirlerarası yasak tedbiri 17.05.2021 saat 05:00 itibariyle kalkıyor diye anlıyorum ben.
Deletedmom27337 Mom042 sokağa çıkma yasağı olmadığı saatlerde serbest. Haftasonu özel araçla yasak ama.
Mom042 MayneymisAltintop nasil yani ama ozel aracla izin verilmiyormus 2 bebegim var onlarla ptobusle yolculuk edemiyorum durmuyolar cunku
Merilice Acaba 19 mayısta bi yasak gelcek mi ya. Onunla ilgili bi şey göremedim de. O gün yolculuk yapıcaktım.
Mom042 Merilice canim baktimda yasaklarin yani cumartesi oazarin disindaki gunelrde mesai saatelri arasinda yolculuk yapiliyormus galiba vallaha artik umrumda degil benim 1 aydir 2 cocukla perisan oldum yasak falan takmadan sabah yola cikicaz
Merilice Mom042 evet öyle de 19 mayıs resmi tatil ya o kafa karıştırıyo 😂 En iyisini yaparsın herkes bezdi gerçekten.
Fitifiti Deletedmom0099 Aç kapa artemaya döndük. Turistlerimiz için kapandık,şimdi kademeli açılalım bakalım nasıl olsa ekim,kasım gibi yine tepiştiriliriz evlere. Güdülmeye devam.