Jyskmomk bende doğum faciası, sonrasındaki depresyon derken psikolojim ancak ancak düzeldi. İşe gitmenin hayalini kurarak filan kendimi düzelttim. Eşimin de desteği ile. Şimdi de gidince çocuğum terkedilmiş hisseder mi birşey olur mu kafası geldi. Ondan deneyimli annelerden bilgi almak istedim. 🤩 ama işler çokta kötüye girmeyecek anlaşılan. Allah yardımcımız olsun da atlatalım herşey onlar için. Ben mutlu oldukça onu daha çok mutlu edeceğime eminim