Selda2021 ben 3 haftadan fazla yaşadım. O akıntı geldikçe pansumanı açtık o suyu bastırarak temizledik sonra tekrar pansuman yapıp kapattık. 3 kutu antibiyotik bitirdim. Hafta da 1 2 defada hastaneme gittim baktılar test yaptılar sürekli. Şükür şuan geçti hamd olsun. Hastadan hataya değişebiliyomuş bu durumlar öyle demişlerdi 🤷🏻♀️🧘🏻♀️