Serrax ben öyle peçete koymadım canım. Ben şöyle yaptım. 5. Gün hemen korse taktım , orası iç çamaşırıma değince korse sayesinde kuru kaldı demek ki ve fön makinası ile her banyodan sonra kuruttum. Çok şükür enfeksiyon olmadı. Bende çok korkuyordum. 3 ay oldu umarım bundan sonra da olmaz 😕 aaa bir de ben contractubex kullandım canım izi en aza indirsin diye unuttum yazmayı