AdaMomm ben bunu kullanıyorum doğduğundan beri.
ilk başlarda orta kademedeydi, beşiği duvara yanaştırıp bizim yatağı da ona birleştirmiştik. eğer beşik duvara dayanmıyorsa sizin yattığınız yataktan uzaklaşıyor ve araya bebek düşebilir allah korusun. emzirmeyi bıraktıktan sonra korkuluğunu kaldırıp kullandım. 9. ayda ayaklanmaya başladı en alt kademeye indirdik şimdi de. ben çok memnun kaldım.