Merhaba güzel anneler, kızım doğduğundan beri eşimle ortamızda yatıyor artık büyümeye başladığı İçin sığmıyoruz:) anneyanı yatağa monte edilen beşiklerden almayı planlıyorum ancak kullanan varmı merak ediyorum. Kullanımı nasıl? Bebeğinle aynı yatakta gibi olunuyormu? Emzirirken kolaylığı varmı?