zeynepogretmen Merida1 kesinlikle 2.si. Tam prenses gibi ay çok tatlı şimdiden iyiki doğduuuuu bebeğiniz
Goktugmom_ Merida1 giyim tarzınızı bilmiyorum ama 1 ve 3 çok iddialı 3 de tüllü ama dekolte VS hoş degil bu benim fikrim
Mom62636362 Merida1 İçlerinden pembe en makul olanı, diğerleri dikkatin bebeğinizden çok sizde yoğunlaşmasına sebep olucak tarzda abiyeler yani
Deletedmom78654 Merida1 o zaman pembe 😊😊 ama evde kendi aranızda kutlayacaksınız ilk gönderdiğini daha çok beğendim ben. İmkanın varsa bebeğim kıyafetinin aynısını yaptırsan daha da harika olur
MelissaYurtsever Merida1 bunlarla çocuğunun kına gecesine gitsen daha uygun durur bence ama yinede tercih tabi😂
Balbebem Pembe olan baya tatlı,daha uygun.. digeri biraz doğum gününe uygun gelmedi bana yakin birinin düğün falan tarzı
MelissaYurtsever Merida1 bebek odasını abartmayın bu onların umrunda değil. Çocuk doğum günlerini şova çevirmeyin sonra alışırlar. Çocuklarınız için yapabileceğiniz en güzel yatırım mutlu bir yuva içerisinde merhamet ve ahlaki değerleri zengin ebeveynler ile yetiştirmektir☺️👍🏼👏🏼