Deletedmom78654 Merida1 berde yapacaksınız kimler olacak , nasıl bişeyler düşünüyorsunuz ? Bunalrın hepsi önemli bence kıyafete karat vermek için
Merida1 Deletedmom78654 Haziran 26 ya kadar pandemi geçerse cafede düşünüyoruz aileler ve yakın arkadaşlar gelecek kuzum
Mom084 Merida1 yani nerde olacağına bağlı evde derseniz pembe çok güzel ama yok dışarda iddialı olsun diye düşünüyorsanız 3nnumara favorim 💗
Deletedmom78654 Merida1 o zaman pembe 😊😊 ama evde kendi aranızda kutlayacaksınız ilk gönderdiğini daha çok beğendim ben. İmkanın varsa bebeğim kıyafetinin aynısını yaptırsan daha da harika olur
Mom070 Ayrıca ortadaki pembe mi? Oğlanı uyutuyorum da parlaklık kısık göremedim tam arkadaşlar pembe demişte farklı sanki 😂