alpin-annesi Bana çok mantıklı geldi de hula hoop . Araştırdım şimdi sezaryenden 6 ay sonra yapılabilirmiş 😊 Benim için biraz daha var.
“ İç organlara çarpan dikenler doğum sırasında kadının durumuna önemli ölçüde zarar verebileceğinden, bir hula-hoop kullanmak tehlikelidir. “
diye bir yazı buldum. Benim gibi 6 ay öncesi anneler görürse faydası olsun dedim 😊 Böyle bi başlık açtığınz için teşekkürler mutlaka bende başlayacağım 🌸👍🏻