Tombalak_annesi sağlık ocağına güvenmiyosanız doktora götürün ama atlamayın derim biz de normaldir ama yapılması gerekiyor sonuçta diye gidip doktora yaptırdık düşük çıktı değerlerimiz sağlık ocağına da doktorumuz yaptı dedim değer sonuçlarını yolladım bitti gitti ama sizin yaptırmanız gerek sağlık ocağı da takip etmek zorunda diye size söylüyor orda yaptırmak zorunda değilsin sonuçta bize iğne verdi doktorumuz kansızlık basit görünen ama çok ciddi bi sağlık sorunu atlamayın derim