Tombalak_annesi kendi eşimi gördüm sanki adama hastane diyorum gerek yok bir seyi yok diyor😁 eger degerleri eksik ise takviye yapmak gerekir ama saglik ocagına ben pek güvenmiyorum tahlillerini hastanede yaptiriyorum 2 kez farkli saglik ocaginda kan verdim her ikiside yanlış sonuç cıktı hastanede verin derim sonucları beklemeden cıkıyor