Bizimde o aylarda öyleydi. Kolik falan değildi, gazı vardı ama kolik değildi. Ben o aralar çözümü slingte bulmuştum. Onun içine koyuyodum, yemek yapcaksam yemek yapıyorum, ev süpüruyodum onun içinde uyuyakaliyodu. Bır süre orda uyuttum ve gerçekten hemen uyuyodu. İmkanınız varsa alın deneyin bence. Ten temasına ve anne kokusuna çok ihtiyaç duyuyorlar o zamanlar